Verslag concert fanfare St. Cornelius uit Vortum Mullum.

VERSLAG UITWISSELINGSCONCERT met VORTUM MULLEM d.d. 28 maart 2015 te Melderslo.

Op vrijdag 27 maart repetitie gehouden in het MFC te Melderslo. Dit ter voorbereiding op ons uitwisselingsconcert met fanfare St. Cornelius uit Vortum Mullem. Op zaterdag zelf was het eerst de beurt aan de gasten uit Vortum. Ze hadden redelijk wat publiek bij zich, ondanks dat het Nederlands voetbalelftal een belangrijke kwalificatie wedstrijd tegen Turkije speelde. Vandaar geen spandoek in het MFC….

De komische bas speler van Vortum Mullem kondigde hun programma op spectaculaire wijze aan. Dit programma bestond uit:

• Adventures of the Baumé
  • ’t Ministerie van Fanfare
  • You raise me up
  • Avatar
  • Music from the incredibles
  • Kongolela

Een gevarieerd programma met wat solo’s en een waar zang duo.

Daarna was het de beurt aan onze eigen fanfare. Ter voorbereiding op het peeltoernooi een mooi moment om te kijken waar we staan, Ons programma bestond uit:

• Fanfare
  • Atropos
  • Ross Roy
  • The Eagles in concert
  • Arromanches

Dit alles werd prachtig aangekondigd door Marjolein Cuijpers.

326             301                         330
Tijdens het concert hebben we ook nog even de felicitatiemars gespeeld, omdat Theo Seuren jarig was. Theo van harte!

We kunnen terugkijken op een goed concert. Er waren enkele vrienden aan het luisteren en ook Vortum bleef (voor hun kenmerkend) nog even hangen.

Onder het naborrelen kon men de balans opmaken en de conclusie trekken dat het een geslaagde muzikale avond was.

Ik heb nog even aan een bepaald iemand (Fleur) gevraagd, wie ik het beste kon aanwijzen voor het volgende verslag. Ik zeg niet wat ze me in mijn oor gefluisterd heeft, maar Ferdi Bovee zal het volgende verslag schrijven!
Top Ferdi.

voorspeelmiddag 2015 080