Bedankt!!!!!

Fantastisch! Dat was het  Farewellweekend Chris Cuppen absoluut!

Op zaterdag een prachtig Promsconcert in een geweldige aangeklede concertzaal van Van Leendert en op zondag onder grote publieke belangstelling een mooie concertmiddag m.m.v. alle oud-verenigingen van Chris. Het weekend werd passend afgesloten met het spelen van 2 marsen o.l.v. Chris.

Mede door de inzet en hulp van heel veel vrijwilligers kunnen we nu met een geweldig gevoel en trots terugkijken op het Farewellweekend Chris Cuppen. En belangrijker nog; Chris heeft er enorm van genoten!

We willen dan ook iedereen bedanken die op welke manier dan ook meegeholpen heeft om dit Farewellweekend tot een succes te maken. We hebben er met zijn allen voor gezorgd dat Chris Cuppen het afscheid heeft gekregen, wat hij verdient! Zoals gezegd: het was fantastisch! Bedankt!

Bestuur Fanfare St. Nicolaas Broekhuizen