BEDANKT!!!

70-jaar-fanfare-weekeind-25-11-2018-153

BEDANKT!!!

WOW!

Wat was het een geweldig feestweekend!

Maandenlang naar toegewerkt, en op zaterdag 24 november om 19:30 mochten we eindelijk beginnen aan ons TOP2000 concert. De zaal zat helemaal vol met Vrienden, onze Duitse gasten uit Ellenstedt en andere belangstellenden. Van rock naar pop, van nummer 1613 naar nummer 3 uit de TOP2000… het was een fantastisch concert. Wij hebben er ontzettend van genoten!!

Ook op zondagmiddag was de zaal gezellig gevuld, ditmaal om te genieten van muziek van onze buurverenigingen uit Lottum, Broekhuizenvorst en Melderslo en tussendoor uiteraard Blasorchester Ellenstedt. De lichte programma’s vielen goed in de smaak bij het publiek.

En dan is het opeens zondagavond 25 november… het feestweekend zit erop. We kijken terug op een zeer geslaagd weekend. IEDEREEN die op welke manier dan ook zijn steentje heeft bijgedragen aan dit weekend: BEDANKT!

Bestuur Fanfare St. Nicolaas Broekhuizen