Verslag concert met Muziekvereniging Ons Genoegen Oirlo 8 april jl

Vrijdag 8 april j.l. organiseerden Fanfare St. Nicolaas in samenwerking met Fanfare Ons Genoegen uit Oirlo een concertavond. In een goed gevulde zaal, de Zwingel in Melderslo, trapte Fanfare Ons Genoegen, o.l.v Frank Steeghs, af met een net concert. Fanfare St. Nicolaas, o.l.v. Geert Jacobs, vervolgde met een gevarieerd programma. Enerzijds een werk The Dark Ages als voorbereiding op het Peeltoernooi later dit jaar. Anderzijds met een schitterende solo in het muziekstuk Elcid gaf Luc Janssen extra glans aan ons concert. Het eerste concert na de lockdown waar zeker met tevredenheid op terug gekeken kan worden. Na het concert is er door beide verenigingen nog gezellig na gepraat onder het genot van een heerlijk drankje.

concert-oirlo