Verslag: Voorbereidingsconcert GMT

Op zaterdagavond 6 april waren we in Gemeenschapshuis ‘de Zwingel’ in Melderslo te gast voor een uitwisselingsconcert met Fanfare Eendracht uit Melderslo en Fanfare Eendracht Maakt Macht uit Heijen.

Voor ons was dit een goede voorbereiding op het Gemeentelijk Muziek Toernooi, later deze maand. We konden hier de werken voor het GMT ten gehore brengen.

Deze concertavond werd door onze fanfare geopend. Onze presentatrice Fleur wist het publiek tijdens het concert van de nodige informatie te voorzien. We hebben onder andere de werken Tapas, Flashing Winds en Deep Harmony ten gehore gebracht.

Na ons mooie optreden heeft fanfare Eendracht uit Melderslo een vervolg gegeven aan deze avond. Onder leiding van John Gubbels speelde ze onder andere de werken Carnaval de Paris en Trimbeka die ons bekend in de oren klonken.

De concertavond werd afgesloten door fanfare Eendracht maakt macht uit Heijen.

We kunnen met een goed gevoel terug kijken op dit uitwisselingsconcert in Melderslo.

Klik hier voor meer fotos!!

1 Reactie