Droevig nieuws

Op 8 juni jl. is overleden onze zeer gewaardeerde ere-dirigent

Jos Rijken

Jos werd in 1961 dirigent van onze vereniging en daarmee werd de bloei van onze fanfare in gang gezet. Jos was niet alleen dirigent maar ging ook de muziekopleiding verzorgen. Daarbij richtte hij het jeugdorkest op, dat nog steeds een onmisbaar onderdeel van onze muziekopleiding is.

Niet alleen het ledenaantal steeg, maar ook het niveau met als resultaat zelfs een promotie naar de superieure afdeling. In 1996 nam Jos, na 35 jaar, afscheid als dirigent en werd hij voor zijn vele verdienste voor onze vereniging benoemd tot ere-dirigent.

De jaren daarna bleef Jos een trouwe bezoeker van onze activiteiten en concerten.

Wij wensen de familie veel sterkte met dit enorme verlies.

Bestuur, dirigent, leden en ereleden Fanfare St. Nicolaas

1 Reactie

1. Namens de hele familie wil ik jullie hartelijk danken voor de mooie muzikale opluistering van de uitvaart van o
    s pap.
    Hij heeft een mooi muzikaal afscheid gehad, hij zou er van genoten hebben.
    Nogmaals, dank jullie wel.

Dinie Rijken