Het bestuur.

bestuur

Het bestuur:
John Cornelissen, Hans Heldens, Marlon Ermers, Hylke Jeucken, Silvia Hendrix, Puck Hermans (secretaris), Jos Vousten (penningmeester) en Koos van Megen (voorzitter)

De afgelopen maanden hebben 8 verschillende secties, onze vaandeldrager en onze dirigent zich voorgesteld. Zij vormen samen met onze ereleden en het bestuur: Fanfare St. Nicolaas. Wij als bestuur zorgen ervoor, samen met verschillende commissies, dat maar liefst 55 muzikanten wekelijks hun favoriete hobby kunnen uitoefenen. Een keer per maand wordt er op toerbeurt bij een bestuurslid thuis vergaderd , waar het reilen en zeilen van de vereniging en de werkgroepen wordt besproken. Uiteraard worden Stichting HaFaBra (de eigen muziekopleiding) en Jeugdorkest BMBM hierbij niet vergeten. We zijn er trots op bestuur te mogen zijn van deze prachtige, levendige vereniging, waar muziek maken en plezier hebben hand in hand gaan!

Wij wensen jullie via deze weg ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2020!